Wil je je standaard openingsuren wijzigen? Contacteer je regionale hub. Wil je een periode met speciale openingsuren melden, klik dan op de tab “speciale openingsuren”.
Standaard openingsuren
Voor je verkooppunt werden er geen standaard openingsuren geregistreerd.
Opgelet! Meld je speciale openingsuren minstens 7 dagen voor de aanvang ervan. Door een tijdige communicatie kan de Nationale Loterij je leveringsschema aanpassen en blijft je voorraad optimaal. Ook vermijden we dat een levering plaatsvindt wanneer je verkooppunt gesloten is!
Maak geen melding voor een periode waarvoor je al een sluitingsperiode of periode met speciale openingsuren hebt gemeld. Doe je dit wel, dan krijg je een foutmelding. Wens je een bestaande melding aan te passen, verwijder dan de periode en geef deze opnieuw in met de aangepaste info.
Gebruik deze rubriek enkel om speciale openingsuren tijdens een bepaalde periode te melden. Wil je je standaard openingsuren wijzigen? Contacteer je regionale hub.
Speciale openingsuren
Voor je verkooppunt werden er geen speciale openingsuren geregistreerd.
Opgelet! Meld je sluitingsperiodes minstens 7 dagen voor de aanvang ervan. Door een tijdige communicatie kan de Nationale Loterij je leveringsschema aanpassen en blijft je voorraad optimaal. Ook vermijden we dat een levering plaatsvindt wanneer je verkooppunt gesloten is!
Maak geen melding voor een periode waarvoor je al een sluitingsperiode of periode met speciale openingsuren hebt gemeld. Doe je dit wel, dan krijg je een foutmelding. Wens je een bestaande melding aan te passen, verwijder dan de periode en geef deze opnieuw in met de aangepaste info. 
Indien je een van de reeds geregistreerde sluitingsperiodes wenst te wijzigen, gelieve dan die sluitingsperiode te verwijderen door op verwijderen te klikken en een nieuwe sluitingsperiode met de gewijzigde data in te geven. Alvast bedankt voor je medewerking.
Mijn sluitingsperiode(s)
Voor je verkooppunt werd geen enkele sluitingsperiode geregistreerd.

Je profiel is niet gelinkt aan een verkooppunt. Gelieve je commercieel verantwoordelijke of je Regionale Hub te contacteren om dit na te kijken.