U bent offline. Dit is een alleen-lezen versie van de pagina.
Hulp nodig? Contacteer het Contact Center NL 0800/94 900 (ma, woe, do: van 7u tot 19u; di en vrij: van 7u tot 19u30; za: 9u tot 19u).
×
Hulp nodig? Contacteer het Contact Center NL 0800/94 900 (ma, woe, do: van 7u tot 19u; di en vrij: van 7u tot 19u30; za: 9u tot 19u).
Nederlands
NL
NL
Nederlands
FR
français
Aanmelden
LoNet - go to homepage
Toggle navigation
Nieuws
Mijn partner zone
Contractuele documenten
Doelstellingen en behaalde resultaten
Incentives
Leveringen
Nuttige documenten
Openingsuren
Permanent publiciteitsmateriaal
Reclamecampagnes
Sluitingsperiodes
Toegang medewerkers
Mijn spelen
Krasspelen
Trekkingsspelen
E-learning
FAQ
Scooore
Mijn Betalingen
Lonet
FAQ
FAQ
Modal title
×
News Category
Administratie
Financiën
Winsten & winnaars
IT & Technologie
Verantwoord spelen
Logistiek
Promomateriaal
Producten
Sponsoring
Subsidies
News Category
Administratie
Financiën
Winsten & winnaars
IT & Technologie
Verantwoord spelen
Logistiek
Promomateriaal
Producten
Sponsoring
Subsidies
Toepassen
Wissen
Filters
De logistieke partner heeft mijn witte retourzakken niet meegenomen? Wat moet ik doen?
Vanaf wanneer start de nieuwe logistieke partner met de retourophaling?
Hoe ga ik tewerk om volledige en gesloten pakjes krasbiljetten te scannen voor retour op mijn terminal?
Het is mijn dag van levering maar de chauffeur is er nog niet, Wat moet ik doen?
Ik ben mijn verbruiksgoederen zoals terminalrollen vergeten te bestellen? Wat kan ik doen?
Waar/hoe kan ik controleren of er nog pakjes zijn die nog niet uitgescand zijn? (Inventaris voorraad, uitgegeven pakken)
Wanneer worden mijn witte retour zakken opgehaald?
Waar kan ik meer informatie vinden over het reclamemateriaal waarvan ik gebruik zou kunnen maken?
De Nationale Loterij stopt met de verkoop van een bepaald spel. Wat moet ik concreet doen?
Ik ga met vakantie. Mijn winkel gaat dus tijdelijk dicht. Wat moet ik doen?
© 2024. Nationale Loterij - Loterie Nationale